Grzybek Renata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Wyrzysk
(4)
Wypożyczalnia Osiek nad Notecią
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Grzybek Renata
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Konopnicka Maria
(300)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Mickiewicz Adam
(173)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Słowacki Juliusz
(123)
Czechowicz Józef
(119)
Popławska Anna
(115)
Sienkiewicz Henryk
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Fabianowska Małgorzata
(94)
Roberts Nora
(94)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Rzehak Wojciech
(82)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Ławnicki Lucjan
(77)
Adamus Ludwikowska Jolanta
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Prus Bolesław
(72)
Zarawska Patrycja (1970- )
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Steel Danielle
(69)
Zarawska Patrycja
(69)
Włodarczyk Barbara
(67)
Lange Antoni
(65)
Mróz Remigiusz (1987- )
(63)
Szal Marek
(61)
Żeromski Stefan
(61)
Andersen Hans Christian
(60)
Szulc Andrzej
(60)
Górski Wojciech
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Przybyłek Agata
(59)
Wójcik Elżbieta
(59)
Keff Bożena
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Busquets Carlos
(54)
Christie Agatha (1890-1976)
(53)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(53)
Grabiński Stefan
(53)
Kolberg Oskar (1814-1890). Dzieła wszystkie
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Kolberg Oskar
(52)
Król Michał
(52)
Wiedemann Adam
(50)
Mirandola Franciszek
(49)
Hanna Gąssowska
(48)
Ostrowska Bronisława
(48)
Siudak Jacek
(48)
Steel Danielle (1947- )
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Norwid Cyprian Kamil
(47)
Gargaś Gabriela
(46)
Ginalska Agnieszka
(46)
Supeł Barbara
(46)
Lipszyc Jarosław
(45)
Szulc Marian
(45)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(45)
Grzebalski Mariusz
(44)
Jax Joanna
(44)
Siewior-Kuś Alina
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Clark Brenda
(43)
Borowski Tadeusz
(42)
Gajcy Tadeusz
(41)
Godula Patrycja
(41)
Mazan Maciejka
(41)
Nadwadowska Małgorzata
(41)
Zając Hanna
(41)
Bielicki Dominik
(40)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
0-5 lat
(4)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Rodzice
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Czytanie globalne
(4)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wyrzysk
Brak informacji o dostępności: sygn. I (1 egz.)
Wypożyczalnia Osiek nad Notecią
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wyrzysk
Brak informacji o dostępności: sygn. I (1 egz.)
Wypożyczalnia Osiek nad Notecią
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wyrzysk
Brak informacji o dostępności: sygn. I (1 egz.)
Wypożyczalnia Osiek nad Notecią
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wyrzysk
Brak informacji o dostępności: sygn. I (1 egz.)
Wypożyczalnia Osiek nad Notecią
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej